Saturday, August 14, 2010

အခ်စ္စစ္ျဖင္႔ ထာ၀ရ၀န္းရံထားေသာ ...

ျမဲအိပ္ယာထေနာက္က်ေလ႔ရိွတဲ႔ က်မမ်က္လံုးေတြက ဒီေန႔နံနက္မွာေတာ႔ ေစာေစာစီးစီး ႏိုးေနခဲ႔ပါတယ္ ...။ က်မရဲ႕မေကာင္းတဲ႔အက်င္႔တစ္ခုက Good Morning Hninn Yay ... ဆိုတဲ႔ က်မရဲ႕ ႏိႈးစက္ေလးဆီက အသံတစ္ခုမထြက္မခ်င္း လူကႏိုးေနခဲ႔ရင္လဲ အျမဲတမ္း ဆက္အိပ္တတ္တဲ႔ အက်င္႔ေလးတစ္ခုရိွတယ္...။ ထိုအက်င္႔ေလးကို သိေနခဲ႔တဲ႔ က်မရဲ႕ႏိႈးစက္ေလးကလည္း Hninn Yay ....လို႔ ဒုတိယအၾကိမ္ေျမာက္ထပ္ျပီး ႏႈိးတတ္ျပန္တယ္ .....။ ညက မိုးအနည္းငယ္ရြာထားခဲ႔၍လား မေျပာတတ္ ...ခ်မ္းစိမ္႔စိမ္႔ အေအးဓါတ္ေလးေၾကာင္႔ ခါတိုင္းထက္ေတာ႔ က်မရဲ႕စိတ္ေတြ လန္းလန္းဆန္းဆန္းျဖစ္လို႔ေနခဲ႔တယ္...။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ အေတြးထဲ  ျဖတ္ကနဲ သတိရလိုက္မိတာက ...က်မရဲ႕ ႏွင္းဆီပန္းအိုးေလးကို ေရေလာင္းဖို႔ ...။ ရံုးတတ္ေနာက္က်မွာကိုေတာင္ သိပ္ျပီးစိုးရိမ္မႈမရိွတတ္ခဲ႔တဲ႔ က်မက ... က်မအျမတ္ႏိုးဆံုးႏွင္းဆီပန္းအိုးေလးကိုေတာ႔ ေရေအးေအးေလးေလာင္းခ်င္တဲ႔ ဆႏၵေလးတစ္ခုက အလိုလိုေရာက္လာခဲ႔တယ္....။
မဂၤလာရိွတဲ႔ နံနက္ခင္းေတြတိုင္းမွာ  ႏွင္းေရ... ဆိုတဲ႔ ႏႈတ္ဆက္သံေလးကို က်မ ၾကည္ႏူးႏွစ္သက္စြာ လက္ခံရယူရင္း ...ႏွင္းဆီပန္းအိုးေလးရိွရာ ဧည္႔ခန္းဘက္ကိုထြက္လာခဲ႔လိုက္တယ္ ...မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ဆီကမွ လက္ေဆာင္ပစၥည္းရယ္လို႔ မွတ္မွတ္ရရ မရိွခဲ႔ဘူးတဲ႔ “ေမသူႏွင္း ..လို႔ေခၚတဲ႔ က်မရဲ႕ ဘ၀မွာ.... က်မ ဘယ္အရာကိုမ်ား လက္ခံရရိွရင္ ႏွစ္သက္ၾကည္ႏူးႏိုင္မလဲလို႔ေတာ႔ ခဏ ခဏေတြးျဖစ္ခဲ႔ပါရဲ႕ ....။ 
က်မက ဟိုး ... ငယ္ငယ္ကတည္းက စိတ္ကူးယဥ္ဆန္တတ္သလို ... ျဖစ္ခ်င္တာ လိုခ်င္တာတစ္ခုကိုလဲ ေခါင္းမာစြာလုပ္တတ္တဲ႔ အက်င္႔ဆိုးေလးတစ္ခုကိုေတာ႔ ပိုင္ဆိုင္ထားခဲ႔ေလရဲ႕....။အဲဒီစိတ္ဓါတ္ေလးတစ္ခုေၾကာင္႔ပဲ က်မဘ၀မွာ မထင္မွတ္တဲ႔အေျခအေနေတြနဲ႔အတူ ၾကီးမားတဲ႔ အေျပာင္းအလဲေတြကို က်မ အျမဲရင္ဆိုင္ခဲ႔ရပါတယ္ ....။
က်မက သိပ္ျပီး ကဗ်ာဆန္ဆန္ေလးေတြကို ႏွစ္သက္တတ္သေလာက္ က်မသိပ္ခ်စ္ရတဲ႔ သူကေတာ႔ ဘယ္တုန္းကမွ ကဗ်ာဆန္ဆန္နဲ႔ က်မကိုမခ်စ္ျပတတ္ခဲ႔ပါ ....။ အမွန္တစ္ကယ္ေတာ႔ က်မ ႏွင္းဆီပန္းအိုးေလးေတြ သိပ္လိ္ုခ်င္တယ္ဆိုတာကို သူ႔ကို အၾကိမ္အၾကိမ္အခါခါ ေျပာျပျဖစ္ခဲ႔ဘူးတယ္္ ....။ တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ အလိုက္မသိရေကာင္းလား ဆိုျပီး ....
"အစ္ကို .. က်မကို ႏွင္းဆီပန္းအိုး၀ယ္ေပးမွာလား က်မ ကိုယ္တိုင္ပဲသြား၀ယ္ရမလား ” လို႔ပဲ ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း ေမးလိုက္ရေတာ႔တယ္... ။
အဲဒီေတာ႔မွပဲ ရံုးကေန ေစာေစာစီးစီးျပန္လာျပီး Thomson Road မွာတည္ရိွတဲ႔ Good Wood Florist လို႔ေခၚတဲ႔ အိပ္မက္စိတ္ကူးထဲက ပန္းျခံလွလွေလးတစ္ခုတည္ရိွရာကို ပို႔ေပးျပီး က်မႏွစ္သက္တဲ႔ ႏွင္းဆီပင္လွလွေလးတစ္ပင္ကို သူကိုယ္တိုင္ေရြးခ်ယ္ျပီး ၀ယ္ေပးခဲ႔ပါတယ္ ... ။
က်မက သူ႔မ်က္ႏွာရဲ႕ အရိပ္အကဲေလးတစ္ခုကိုဖမ္းျပီး ... သူဘာျဖစ္ေနသလဲဆိုတာကိုေတာင္ အေသးစိတ္ နားလည္ခံစားေပးတတ္သေလာက္ ... သူကေတာ႔ က်မနဲ႔ပတ္သတ္တဲ႔အေသးစိတ္ေလးေတြကို သိပ္ျပီး ဖတ္ရႈတတ္ပံုမရပါ ...။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သူက က်မေလာက္ ကဗ်ာဆန္ဆန္ မခ်စ္တတ္ေပမယ္႔ ....အရာအားလံုးထက္ ...သူ က်မကို သိပ္ခ်စ္သည္ဆိုတာကိုေတာ႔ က်မ အၾကြင္းမဲ႔ နားလည္ခံစား၍ ရပါသည္ ... ။

ဘ၀မွာ ဘယ္အရာပဲလုပ္လုပ္ အခက္အခဲေတြအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔အတူ ရင္ဆိုင္ျပီးကာမွ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုကို ခက္ခက္ခဲခဲရေလ႔ရိွတတ္တဲ႔ က်မရဲ႕ကံၾကမၼာတစ္ခုဟာ ဆူးေတြအမ်ားၾကီးၾကားကေန ႏူညံ႔လွပစြာအသက္၀င္ရတဲ႔ ႏွင္းဆီပန္းတစ္ပြင္႔နဲ႔ အလားသ႑ာန္တူသည္ဟု က်မ ထင္ပါသည္ ....။
ဒါ႔ေၾကာင္႔က်မဘ၀နဲ႔ ထပ္တူနီးပါးက်တယ္လို႔ ခံစားလို႔ရတဲ႔  ႏွင္းဆီပန္းေတြဆိုရင္ အရမ္းခေရဇီျဖစ္သလို ... အရမ္းလဲ တန္ဖိုးထား ျမတ္ႏိုးပါသည္ ...။ 
တစ္ခါတစ္ရံမွာ... အရာအားလံုးကိုခဏ ေမ႔ျပီး က်မသိပ္ျမတ္ႏိုးတဲ႔ႏွင္းဆီပန္းရနံ႔ေလးကို အားပါးတရ ရွဴရွဴိက္ခ်င္မိသည္ ....။ ႏွင္းဆီပန္းရဲ႔အလွဟာ ရဲရင္႔တည္ျငိမ္သလို... သူ႔ကိုယ္သူလဲ ယံုၾကည္ခ်က္အျပည္႔အ၀ရိွသည္ဟု က်မခံစားလို႔ရပါသည္ ...။ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆူးခက္ေတြရဲ႕ၾကားမွာ အားမာန္အျပည္႔ရိွစြာနဲ႔ မဟာဆန္ဆန္လွပတဲ႔ ပန္းေတြျဖစ္လို႔ ႏွင္းဆီပန္းေတြကို  က်မ သိပ္ခ်စ္ပါသည္ ...။

တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ႔..က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ  ျပႆနာျဖစ္တယ္ဆိုတာ သိပ္ကိုရွားပါးလွပါတယ္ ...။ က်မက အရာရာကို ေသြးေအးစြာ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းတတ္သေလာက္ ... သူကေတာ႔ ကေလးတစ္ေယာက္လို ဆူပူေသာင္းက်န္းျပီး ေျဖရွင္းရမွ ေက်နပ္တတ္သူျဖစ္တယ္...။ေသြးပူတတ္လြယ္တဲ႔ သူ႔အမူအရာဟာ က်မအတြက္ေတာ႔ အျပစ္ကင္းစင္တဲ႔ ကေလးတစ္ေယာက္လို တစ္မ်ဳိးခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ ေနခဲ႔ျပန္တယ္ .... း)
ပစၥည္းတစ္ခုကို ၀ယ္တဲ႔အခါတိုင္း အင္မတန္ေခ်း(ဂ်ီး) မ်ားတတ္တဲ႔က်မကုိေတာ႔ သူအျမဲစိတ္ရွည္ျပီး သီးခံေလ႔ရိွပါတယ္...။ ရံဖန္ရံခါဆိုသလို စိတ္ေကာက္တာ ျပန္ေခ်ာ႔တာေလးေတြ ရိွေပမယ္႔ ၾကီးမားတဲ႔ကြဲလြဲခ်က္မ်ဳိးေတြသိပ္မရိွလွတဲ႔ သူနဲ႔က်မရဲ႕ အက်င္႔စရိုက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ႔  ခြဲျခားလို႔မရေအာင္ တစ္သားထဲက်ေနျပီးသား ျဖစ္ေနျပန္ပါတယ္ ....။

11 August ...

“ႏွင္း... ဒီႏွင္းဆီပန္းေတြထဲမွာ အ၀ါေရာင္ေလးက အလွဆံုးပဲ .. ဒါေလးပဲယူလိုက္ေနာ္ ”
သူ႔လက္ထဲမွာ ပါလာတဲ႔ ႏွင္းဆီအိုးေလးထဲမွာ အ၀ါေရာင္ရိွတဲ႔ ႏွင္းဆီပြင္႔ဖတ္ေလးေတြက ႏုညံ႔လွပလို႔ ေနခဲ႔တယ္ ... ။
ဘယ္အရာမဆို သူၾကိဳက္ရင္ျပီးေရာ အကုန္လုိက္ျပီး ေခါင္းျငိမ္႔တတ္တဲ႔ က်မကေတာ႔ ....
“ဟုတ္ကဲ႔ အစ္ကို ...  ဒါေလးပဲ ယူလိုက္မယ္ေနာ္ ” ဆိုျပီး  ပန္းအိုးေလးကို ေပြ႔ျပီး ေငြရွင္းေကာင္တာဘက္ကို ထြက္သြားတဲ႔ သူ႔ေနာက္ကို လိုခ်င္တာရလုိက္တဲ႔ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လိုပဲ ေပ်ာ္ရႊင္စြာလိုက္သြားလိုက္ပါသည္ ....။
က်မ သိပ္ျမတ္ႏိုးရတဲ႔ အဲဒီႏွင္းဆီပန္းေတြကို ....က်မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ႔လူတစ္ေယာက္ဆီကေန ဘ၀မွာပထမဆံုး လက္ခံရရိွခဲ႔ဘူးတာျဖစ္လို႔ ...အဲဒီေန႔ဟာ က်မဘ၀ရဲ႕ အမွတ္တရရက္စြဲေတြထဲက ေန႔ရက္တစ္ရက္ အျဖစ္  အျမဲထာ၀ရ ရိွေနပါလိမ္႔မည္ ....။
ဘယ္အရာကိုမွ ၾကိဳတင္မွန္းဆလို႔ မရႏိုင္ၾကတဲ႔ က်မတို႔လူ႔ဘ၀ေတြရဲ႕ကံၾကမၼာဟာ... တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ႔ ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ပဲ ဆန္းၾကယ္တတ္ျပန္ပါတယ္ ...။ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္းအ၀န္းတစ္ခုနဲ႔တူတဲ႔ ႏွင္းဆီဆူးခက္ေတြရဲ႕ၾကားမွာ ရုန္းကန္လႈပ္ရွားရင္း တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ေဖးမအားေပးကာ ခ်စ္ခဲ႔ၾကရတဲ႔ က်မတို႔ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္၏ ဘ၀ေတြႏွင္႔ ကံၾကမၼာကို က်မတို႔ မျမင္ေတြ႔ႏိုင္ၾကပါ...။သို႔ေသာ္...  က်မတို႔ အသက္ရွင္ေနထိုင္ခြင္႔ရတဲ႔ ေန႔စြဲေတြအထိ ဆူးခက္ေတြၾကားက ႏွင္းဆီပြင္႔ဖတ္ေလးေတြ ရဲရဲ၀ံ႔၀ံ႔ လွပေနခဲ႔သလို က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အစစ္မွန္ဆံုးခ်စ္ျခင္းေတြကလည္း အလားသ႑ာန္တူညီစြာျဖင္႔ အခက္အခဲေတြအမ်ဳိးမ်ဳိးၾကားက ရဲ၀ံ႔စြာ ...အသက္၀င္ေတာက္ပစြာျဖင္႔  ကမၻာေျမ၏ တစ္ေထာင္႔တစ္ေနရာရာမွာ တင္႔တည္စြာ လွပခြင္႔ ရလိမ္႔ဦးမည္ဟု က်မအျပည္႔အ၀ ယံုၾကည္လက္ခံထားခဲ႔ပါသည္ ...။


က်မရဲ႕အေတြးနဲ႔စိတ္ကူးယဥ္ခံစားမႈသက္သက္တို႔ ေပါင္းစပ္ျပီးေရးဖြဲ႔ျဖစ္ေသာ ၀တၳဳတိုေလးတစ္ပုဒ္ျဖစ္လို႔ အခ်ိန္ေပးျပီး လာေရာက္ဖတ္ရႈၾကေသာ ...
က်မနဲ႔ထပ္တူထပ္မွ် မွ်ေ၀ခံစားေပးေသာ ...က်မရဲ႕ ေမာင္ႏွမမ်ားအားလံုးကို အထူးပဲ ေက်းဇူး တင္မိပါတယ္....။

ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာျဖင္႔ ~
ႏွင္းေဟမာ

8 comments:

ၾကည္ျဖဴပိုင္ said...

ဇာတ္ေကာင္နာမည္ေလးက ႏွင္း ဆိုလို႔ ညီမေလးလားလို႔ စဥ္းစားမိေသးတယ္
သိပ္ေကာင္းတဲ့ ၀တၲုဳေလးပါပဲညီမေရ
စိတ္ခ်မ္းသာစရာပါ

သဒၶါလိႈင္း said...

ဖတ္ေနရင္းညီမေလးႏွင္းလို႔ပဲပံုေဖၚၿပီးဖတ္ခဲ့တယ္..။
ထာ၀ရအခ်စ္စစ္နဲ႔၀န္းရံႏိုင္ပါေစ..။
မွ်ေ၀ခံစားသြားပါတယ္..

ခင္တဲ့
သဒၶါ

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) said...

ခ်စ္သူတုိ႔လက္မ်ား ၿမဲၿမံစြာ ထာ၀ရ တြဲႏုိင္ၾကပါေစ။

ခင္မင္လ်က္
ကုိကိုေမာင္(ပန္းရနံ႔)

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

တကယ္႕အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုလို႕ ရင္ထဲမွာ စြဲမွတ္ခံစားသြားပါတယ္ႏွင္းေရ
အခ်စ္စစ္တို႕ျဖင္႕ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ႏိုင္ပါေစလို႕ဆုေတာင္းေပးသြားပါတယ္.. တို႕လဲ ႏွင္းဆီပန္းကို သိပ္ၾကိဳက္ပါတယ္..

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

ဝတၳဳဆိုေပမယ္႔...
ခံစားခ်က္ေတြပါေနတယ္..ႏွင္းေလးေရ
အရမ္းေကာင္းတဲ႔ ဝတၳဳေလးကို ႏွင္းေလးနဲ႕ထပ္တူ ခံစားသြားတယ္ေနာ္...

သုခုမေလဒီ said...

၀တၳဳေလးထဲကလို ယံုၾကည္တဲ့အတိုင္းျပည့္၀ပါေစႏွင္း...

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ညီမေလးေရ
ဖတ္ေကာင္းတဲ႕ အဖြဲ႕ေလးပါဘဲ
တကယ္႕ခံစားခ်က္ဆိုရင္ေတာ႕ အျမန္ဆံုး ျပည္႕၀ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးခဲ႕ပါတယ္ဗ်ာ

အမ္တီအန္ said...

ခ်စ္စရာအေရးအသားေလးကို ႏွစ္သက္စြာ ဖတ္သြားပါတယ္..။ ျဖစ္ရပ္မွန္ေလးမ်ားလား..? ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္သူနဲ႕ ဆံုစည္းေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစေနာ္..။
(လင့္ခ္လည္းခ်ိတ္ထားလိုက္ပါတယ္ေနာ္)

ခင္မင္စြာ..

ျမေသြးနီ
www.myathwayni.com